• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Dzieci nie są złośliwe. Dzieci są złe. /Freud/

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kategorie postów

  • I rok animacja kultury (1)
  • I rok resocjalizacja (2)
  • I rok społeczno-opiekuńcza (1)
  • II rok społeczno-opiekuńcza (8)
  • Nowa Kategoria (1)

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Grudzień 2009
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Lipiec 2009
  • Czerwiec 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Grudzień 2008
  • Listopad 2008
  • Październik 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Kwiecień 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007

Archiwum listopad 2008, strona 1


< 1 2 3 4 >

Lektorium Bogdan Nawroczyński

Najbliższe spotkanie odbędzie się 28.XI br. (piątek) w IP w sali konferencyjnej o godz. 19.15. Dr Agnieszka Sojka prosi o przygotowanie umówionych tekstów.
26 listopada 2008   Komentarze (2)

III rok - wyklad z prawnych podstaw oświaty...

W najbliższy poniedzialek wyklad z prawnych podstaw oświaty odbywa sie na ul Reymonta w sali 501.
26 listopada 2008   Dodaj komentarz

IIIrok - wykład z dr Czerską

W dniu dzisiejszym wykład z diagnostyki pedagogicznej odwołany.

24 listopada 2008   Dodaj komentarz

wskazówki przydatne na nowej drodze życia...

Szanowni Państwo!

     W związku z przeniesieniem od 24 listopada zajęć dydaktycznych z budynku przy ul. Nawojki 11 do budynku Instytutu Fizyki przy ul. Reymonta 4, V piętro chcę Państwu przekazać kilka bardziej i mniej istotnych informacji:

 

1. Zajęcia odbywać się będą na V piętrze. Między portiernią a szatnią (możecie z niej Państwo korzystać, specjalnie dla nas został dobudowany jeden boks) jest jedna winda, druga na półpiętrze.

 

2. Rozpoczynamy zajęcia w świeżo wyremontowanych i ciepłych (mam nadzieję, że wszystko będzie działać jak należy:)) pomieszczeniach, w których sukcesywnie będą jeszcze montowane żaluzje, wymieniane na nowe krzesła i część ławek (w sali 501 będą ławki            i krzesła, te z pulpitami zmniejszyły liczbę miejsc ze 110 do 80) oraz montowany sprzęt multimedialny, grafoskopy i ekrany do projekcji.

 

3. W sali wykładowej numer 501 została zainstalowana klimatyzacja z ustawioną opcją na 21 stopni C. Włącznik znajduje się tuż przy wejściu do sali, na ścianie po lewej stronie. Nie sadzę, aby w zimie była konieczność jej używania, ale jeśli zaistnieje taka potrzeba można ją włączyć na czas zajęć i każdorazowo należy pamiętać o jej wyłączeniu po zakończeniu zajęć.

Ponieważ jest to sala południowa i bardzo mocno nasłoneczniona na szybach zostały założone folie zmniejszające o 30% naświetlenie pomieszczenia, żaluzje umożliwią dodatkowe zaciemnienie potrzebne np. do projekcji materiałów dydaktycznych.

 

4. Zostaną jeszcze wymienione szyby w ścianie oddzielającej korytarz od klatki schodowej a na ścianach zawieszone tablice (zamykane i korkowe).

 

5.W 4 salach brakuje jeszcze tablic, proszę o cierpliwość.

 

6. Administratorem budynku jest pan inż. Zbigniew Mitka, dostępny w pokoju nr 022 od pn. do pt. w godz. od 8.00 do 15.00 na parterze, tel. (012) 663 58 00 lub 506 006 548. W nagłych wypadkach można bezpośrednio prosić go o pomoc.

 

8. Nad parterem na antresoli jest bar. Właściciel, Pan Gulasz chętnie uzupełni swoją ofertę obiadową, napoje i łakocie zgodnie z Państwa potrzebami. Wszelkie sugestie można zgłaszać bezpośrednio u niego.

Pozdrawiam ciepło i życzę dobrej atmosfery w nowym miejscu nauki

Bożena Czerska

22 listopada 2008   Komentarze (6)

podsumowanie spotkania w sprawie opcji

*Osoby uczestniczące w spotkaniu pytały o możliwość rezygnacji z wymagań opcji dla studentów III lic. i II SUM ze względu na znaczne obciążenie i konieczność pisania prac dyplomowych i magisterskich oraz o wykłady monograficzne. Odp. - nie ma możliwości korekty planów studiów w trakcie roku akademickiego. Plany zatwierdzane są zawsze w maju, w roku poprzedzającym przez Radę Instytutu i Radę Wydziału. W nowych planach na lata następne opcje zostaną zlikwidowane. Dotyczyć to jednak będzie nowego naboru studentów. *W związku z niewielką liczbą otwartych wykładów monograficznych na UJ można chodzić na inne wykłady pod warunkiem, że nie są one obowiązującymi w ramach drugiego kierunku studiów i mają wymiar minimum 30 h. W indeksie przy wykładzie należy wpisać w nawiasie (wykład monograficzny). W razie wątpliwości należy konsultować się z opiekunami roku.
22 listopada 2008   Komentarze (3)

ZMIANA MIEJSCA ZAJĘĆ

Od 24 listopada 2008r. (poniedziałek) wszystkie zajęcia z ul. Nawojki 11 są przeniesione do sal w Instytucie Fizyki przy ul.Reymonta 4 - V piętro. Zmiana sal: 201->502, 202->543, 205->542, 218->541, 220->539, 214->545, 215 i 221->501. Ponadto wykłady w miejscach: Biblioteka Jagiellońska (al. Mickiewicza 22), Zarząd Kółek Rolniczych (Plac Szczepański 8), Auditorium Maximum (ul. Krupnicza 33) odbywać się będą nadal w wyżej wymienionych miejscach do 28.11.2008r.
21 listopada 2008   Dodaj komentarz

II PSO SUM

Wykład "Teorie socjalizacji" z dr B.Bieszczadem w dniu 25.11.2008r.(wtorek) został przesunięty z godziny 11.45 na godzine 13.00. zsali 215 przy ul. Nawojki 11 do sali 501 przy ulicy Reymonta 4 (Instytut Fizyki).
21 listopada 2008   Komentarze (3)
Nowa Kategoria  

stypendia

Informacje odnośnie przyznanych stypendiów na Wydziale Filozoficznym pojawią się w przyszłym tygodniu (ogłoszenie nie wskazywało na konkretny dzień..) w Dziekanacie (Instytut Socjologii, Grodzka)

21 listopada 2008   Dodaj komentarz
< 1 2 3 4 >
Vea | Blogi